Search This Blog

Tuesday 25 October 2016

tidak tahu di mana mulanya cinta ini??
tidak tahu bagaimana terlahirnya cinta ini??

Seingat aku,
bermulanya cerita ini awal 2000 dulu..ketika cerita drama 
korea WINTER SONATA bermula.
saat itulah K-WAVE mengempur satu dunia.
betapa kuasa marketing mereka tersangat istimewa.

kini,
setelah usia menghampiri 30-an..aku gali semula impian dan mimpi-mimpiku.aku telah jalani kehidupan yang 'biasanya'

SOUTH KOREA..NANTIKAN KETIBAAN KU...DI DALAM 'DAKAPANMU'
dari hanbok ke flag...aku ingin gali semua sejarah nya.
dari negara yg miskin,tidak punya apa-apa....sekarang antara gergaji business.





bermulanya pendakian impian ini dengan membeli sebuah buku backpackers korea,
di susuli cerita dari seberang LOVE SPARK IN KOREA.

aku mula "khayal" dan menyimpan impian jika punya rezeki ingin sekali melanjutkan
pelajaran ke sana sambil bekerja.

bermulanya juga mimpi ini bila bergaul dengan traveller dan backpacker tegar malaya dan malaysia.
aku mula menyimpul impian..mudah-mudahan di perkenankan.

aku akan cabar diri sendiri untuk mengembara secara solo menjejak bumi tuhan ini.
target aku pada 2018 musim bunga.

#elensha
biarkan sekali ini..biarkan diri ini untuk bermimpi

25 october 2016
mission to jung sang world and homeland.

*semua gambar pinjam,copy and paste dari uncle google.

No comments:

Post a Comment